Tidigt, men bra =)


Usch klockan är nu kvart i sju och jag har varit uppe sen halv 6.. Ni som känner mig tänker nog att det är helt sjukt, för jag brukar ju alltid vänta med att gå upp till sista sekunden. Men det är faktiskt så att jag har varit och lämnat älsklingen vid tåget som gick 06.23. Kommer sakna henne väldigt mycket.. Väldigt väldigt mycket.. Men om man ser det positivt så är det bara tills på fredag innan vi syns igen =) Det är så j*vla skönt att vi slipper vänta i två veckor nu =D

Idag blir det andra dagen som jag tar bussen till skolan sen den drog igång efter sommaren. Fan vad man har blivit bekväm när man skaffat körkort, det är ju helt sjukt =P Och kostar pengar gör det också. Men det är bra jag kommer iväg i lite tid. Jag glömde nämligen några uppgifter i skolan som ska ha varit gjorda till idag.. Usch på mig. Än så länge har jag inte missat en enda läxa och det ska jag försöka hålla =)

Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0