Ny dag



Nu har en dag till gått..Jag kan inte säga att det har hänt speciellt mycket, men det har faktiskt hänt några saker i  mitt ointressanta liv =P Jag och Anton gjorde klart en övning i automatiserade elmaskiner i skolan idag och övergick till en liten mitsubishi robot efter det. FY FAN säger jag bara! Vi höll på med den från klockan tio till tre idag och gjorde bara tre program! Din jävel vad det systemet var jobbigt!

Sen nu ikväll har jag faktiskt varit med Kocke, tro det eller ej =O Har inte varit med fjälkinge pågarna på typ tre veckor!  Och då fick jag reda på att vi kan vinna serien om allting går som det ska i fotbollen. Skitkul! Och sen har jag även fått reda på att vi är lediga på m¨åndag, vilket gör att det blir PARTY med Malin på lördag =D Så det har ändå varit en rätt bra dag =P

Det negativa är att du åkte hem idag.Men om man tänker på det som är bra istället är att vi syns på fredag redan och att jag kan stanna ända tills på måndag, eller hur babe? =) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0