Fuck him, not it

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Mer än att pappa är på mig sjukt mycket här hemma. Han håller på att ge igen från rökningen, och det tar verkligen kål på mig. Jag gick upp och skulle diska efter jag hade pratat med dig i telefon ju. När jag hade diskat nästan allting kom han fram till mig och sa; "Så där diskar man inte, det är bara till att göra om det.". och gissa vad jag fick göra, jo, göra om det.. Så nu är jag äntligen klar med den saken, tog mig ett jävla tag, men det är gjort ialf..

Du ska bara veta att jag saknar dig jättemycket och mån-ons var de bästa dagarna jag har haft på über länge! Tack för det!! Jag vill verkligen ha det så <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0