En kille på 17 år


Jag kom på att jag inte har skrivit något om mig själv, så jag slänger ut lite info nu;
Jag är en kille på 17 år och går andra året på elprogramet. Jag bor ungefär en mil utanför kristianstad ocg trivs bra där. Jag har flickvän som bor cirka fyra mil utanför göteborg och som ni kanske förstod så har vi distansförhällande. Vi träffas nästan varje helg ändå, och det är ingenting som jag vill ändra på. Vi ska antagligen flytta ihop efter vi har gått ut gymnasiet.
Som person är jag glad, stark och brukar tas som väldigt social och trevlig. Festar gör jag så ofta jag får chansen, men tyvär så har jag inte fyllt 18 än så det blir inte så hemskt mycket fest. Men vad ska man göra?
Jag hoppas ni får en lika fin helg som jag antagligen kommer att få, för i så fall kommer nu ha vääldigt trevligt.

Nej nu måste jag nog städa och sånt inför kvällen, blir ju förfest här och folket kommer vid klockan 4 ungefär.



// Thorbjörnsson

Kommentarer
Postat av: andycore

fyra mil utanför gbg? vågar man chansa på alingsås?

2008-11-09 @ 13:18:54
URL: http://andycore.blogg.se/
Postat av: sara

Nämen, det är ju nära här :)

2008-11-09 @ 23:02:30
URL: http://snuffsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0